Hollister Bedrijfsverklaring - COVID-19 & Toeleveringsketen Update

  • 5-11-2021
  • Corporate

 

Gewaardeerde klanten en partners, we zijn er voor u.

Hollister streeft ernaar om onze klanten te voorzien van het hoogste niveau van dienstverlening en kwaliteit van het product. Onze klanten verwachten van ons kwaliteitsproducten en -diensten, die consequent en zonder problemen worden geleverd. Wij zijn trots op het werk dat wij doen om aan uw behoeften te voldoen.

De uitdagingen in verband met COVID-19 blijven zich over de hele wereld ontwikkelen. Door ons te blijven concentreren op de gezondheid, de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en door de relevante overheidsrichtlijnen te volgen, zijn wij in staat geweest om volledig operationeel te blijven in alle activiteiten van ons bedrijf. 

Ons team houdt de wereldwijde distributieketen nauwlettend in de gaten en werkt proactief aan het beperken van mogelijke onderbrekingen in de levering van producten en diensten die u kent en vertrouwt. We bouwen met name aan flexibele toeleverings- en inkoopketens, zodat producten op verschillende locaties kunnen worden gefabriceerd. We vergroten onze voorraden en veiligheidsvoorraden en zoeken zo nodig naar alternatieve leveranciers. Wij zullen doen wat nodig is om onze klanten van dienst te blijven zijn.

Terwijl de wereld geconfronteerd blijft worden met nieuwe uitdagingen die voortvloeien uit COVID-19, blijven wij toegewijd in onze verplichtingen voor onze klanten. Als u vragen of opmerkingen heeft, neem dan contact op met uw lokale klantenserviceteam op 033-45 01 000 of neem contact met ons op via www.hollister.nl.