Verhalen van medewerkers van Hollister

Het is onze missie om de kwaliteit van leven van mensen die onze producten gebruiken, naar een zo hoog mogelijk niveau te brengen. Onze cultuur en onze onveranderlijke principes — waardigheid van de persoon, service, integriteit en rentmeesterschap — leiden ons in de beslissingen die we nemen, de manier waarop we met elkaar omgaan en de manier waarop we onze klanten van dienst zijn. Dat zorgt ervoor dat Hollister zo'n geweldige werkplek is.


Lees de verhalen van medewerkers om te ontdekken hoe het is om medewerker van Hollister te zijn. Ieder verhaal is anders. De overeenkomst in de verhalen is de gedrevenheid in wat we doen en hoe we succesvol zijn in het waarmaken van onze missie. 


Amanda

Global Marketing, Ostomy

We zijn er bij Hollister om te doen wat het beste is voor de mensen die onze producten en diensten gebruiken.


Ik trad meer dan twee jaar geleden bij Hollister in dienst. Eerlijk gezegd was het de cultuur van het bedrijf die me aantrok. Al vanaf het eerste gesprek sprak de cultuur mij aan. De onaantastbare principes van waardigheid van de persoon, rentmeesterschap, service en integriteit zijn diep geworteld bij Hollister. Hierdoor zijn de medewerkers bij Hollister hier niet alleen voor zichzelf. Ik heb niemand ontmoet die alleen maar vooruit wil komen. Het maakt niet uit waaraan we werken, onze rode draad is gebaseerd op de vier onaantastbare principes en de mensen die onze producten en diensten gebruiken.

Als je door de gangen van Hollister loopt, kom je mensen tegen die hier al 10, 20, 25 jaar werken. Een van mijn beste vrienden werkt hier al meer dan 25 jaar. Dat soort loyaliteit aan een bedrijf vind je niet meer.

Als ik met iemand over een kans bij Hollister praat, zeg ik dat het neerkomt op wat je motiveert. Als je onze kernwaarden deelt en je wilt inzetten voor een hoger doel, dan is dit de plek voor jou. Ik weet dat de mensen die naast me staan, worden geïnspireerd door dezelfde beginselen en waarden als ik. We hebben een kans om een verschil te maken in het bedrijf en in het leven van de mensen die wij bedienen. Ik hou echt van mijn werk.

We maken het leven waardiger en waardevoller